Jautājumi un atbildes

Mēs augstu vērtējam Jūsu laiku, tādēļ, ja rodas jautājumi, iesakām Jums norunāt tikšanos ar mūsu ekspertu, lai apkopotu nepieciešamos datus un demonstrētu sistēmu.

1
Kā sistēma palīdzēs man samazināt izdevumus transporta uzturēšanai?

Pavadoņu monitoringa sistēmu ieviešana ļaus Jums saņemt nepieciešamo informāciju par tā darbu, līdz ar to, Jūs varēsiet izveidot transporta darbības automatizētas uzskaites sistēmu, novēršot tehnikas nelietderīgu izmantošanu.

Prakse rāda, ka nelietderīgi izdevumi veido vidēji 15-30% no izmaksām, kas tieši saistītas ar degvielas zādzību, kā arī nelietderīga nobraukuma izmaksas, pie tam kilometrāža izraisa transportlīdzekļa nodiluma paātrinājumu un paaugstina izdevumus saistībā ar tā tehnisko apkalpošanu un remontu.

2
Kā rodas sistēmas vērtība?

Mūsu monitoringa sistēmas vērtība ir atkarīga no funkcijām, kuras Jūs vēlētos saņemt. Pirmkārt, tas ir aprīkojums. Ir risinājumi no paša vienkāršākā „kailā” monitoringa, līdz sarežģītajām sistēmām (ar lielu skaitu pieslēgto devēju, programmatūras papildiespējām utt.).

Otrais moments: programmatūras versija transporta monitoringam. Mūsu produktu kopumā to ir 3 varianti:

  • Pamata (bezmaksas)
  • Ar paplašinātu funkciju kopumu
  • Pilnīgi funkcionāla serveru versija

Un trešais: informatīvi-tehniska atbalsta vērtība, kuru sniedz mūsu kompānija un tiešā veidā ir atkarīga no izvēlētās programmatūras versijas

3
Kādam nolūkam tiek iekasēta ikmēneša maksa?
  • Diennakts dispečeru atbalsts
  • Programmatūras atjaunināšana
  • Aprīkojuma iestatījumu atjaunināšana
  • Karšu atjaunināšana
4
Kāda ir garantija uz aprīkojumu?
Kā ražotājs, kompānija TomWare Latvia piedāvā Jums ekskluzīvus nosacījumus - garantija uz visu mūsu aprīkojumu līdz 3 gadiem (ar nosacījumu, ka apkalpošana mūsu kompānijā).
5
Kāds ir aprīkojums?
Ārēji komplekts atgādina standarta autosignalizācijas bloku, automobilī uzstādīts noslēgti, kā arī pastāv iespēja pieslēgt ārējos devējus.
6
Kur tiek uzstādītas ierīces?
Mēs uzstādām savu aprīkojumu zem paneļa vadītājam nepieejamā vietā, priekšējā paneļa montāžai/demontāžai nepieciešams vismaz 30-60 minūtes. Parasti tas novērš mahināciju iespējas no vadītāju puses, trekeris tiks arī noplombēts. Bieži autovadītāji cenšas atrast aprīkojumu un sabojāt, bet parasti tas tiek atrisināts administratīvi.
7
Vai var paņemt aprīkojumu testēšanai?
Jā, var. Laipni gaidīti!
8
Vai varu izmantot aprīkojumu, kas ir jau TL?
Jā, iespējams mēs varēsim pieslēgt Jūsu aprīkojumu pie mūsu servera.
9
Kādas SIM- kartes tiek izmantotas darbam?
Monitoringa mobilajos termināļos tiek izmantotas pašas vienkāršākās SIM- kartes ar datu pārraides pieslēgtu pakalpojumu caur GPRS kanālu.
10
Vai es varu izmantot savas SIM-kartes?

Jā, jūsu SIM-karšu izmantošana ir iespējama, bet gadījumā, ja Jums tiek uzstādīta programmatūras serveru versija, obligāti. Mūsu kompānija izmanto mobilo sakaru operatoru speciālu tarifu ar optimālu savienojumu „cena-kvalitāte”.

Mūsu SIM-karšu izmantošanas priekšrocība: nav nepieciešamības patstāvīgi pārbaudīt/papildināt personīgā konta balansu, kā arī mobilo sakaru operatora speciāls tarifs.

11
Cik ilgi glabājas informācija?
Uz mūsu serveriem informāciju par klienta transportlīdzekļu monitoringa datiem mēs glabājam 2 gadus. Ja serveris atrodas pie jums, tad uzglabājamās informācijas apjoms ir atkarīgs tikai no Jūsu datora atmiņas lieluma.
12
Izņemot mani, kas vēl varēs aplūkot informāciju par maniem objektiem?
Informāciju par jūsu monitoringa objektiem var aplūkot tikai kompānijas TomWare Latvia pilnvarota persona.
13
Kādus datus es varēšu redzēt?
Monitoringa objekta pašreizējās un iepriekšējās atrašanās vietas, ātrums, nobrauktais attālums, degvielas līmenis tvertnē, aizdedze (ieslēgts/izslēgts), objekta borta spriegums, dati no pieslēgtajiem digitāliem un analogiem devējiem. Ja transportlīdzeklim ir CAN-kopne, tātad ir iespēja nolasīt visus datus par transportlīdzekļa sistēmu stāvokli izmantojot to.
14
Cik bieži tiek atjaunināta informācija par transportlīdzekli?
Informācija no monitoringa mobila termināļa, kas uzstādīts uz TL, tiek nodota uz serveri onlaine režīmā tik bieži, cik tas nepieciešams klientam informācijas attēlošanai. Dotie parametri ir viegli konfigurējami, un pēc Jūsu pieprasījuma kompānijas dispečers ir spējīgs tos operatīvi izmainīt.
15
Kādā teritorijā es varēšu izsekot savu transportu?

GPS segums aptver visu zemeslodes teritoriju, tai skaitā Eiropas Savienību un Krievijas Federāciju.

Attiecīgi, aprīkojums GPS monitoringam darbojas visur, kur atvērta debesu sfēra. Bez tam, mūsu aprīkojums ir spējīgs darboties uz „atspoguļota” signāla principa pamata un ir jaudīgs raidītājs, kas savukārt ļauj pieņemt datus no pavadoņa praktiski jebkurā zemeslodes vietā, pat atrodoties zem betona jumta.

16
Vai ir iespējams izmantot sistēmu kā pretaizdzīšanas?
Jā, var.
17
Kādas kartes ir sistēmā?
Sistēma balstās uz Google, Bing, OpenStreetMap kartēm un visas pasaules ceļu, pavadoņu un topogrāfijas kartēm. Turklāt sistēma ļauj pieslēgt papildus lietotāju reģionālas kartes. Pastāvīgi pieslēdzas kartes kad tas ir nepieciešams.
18
Kāda ir karšu precizitāte?
Vairākums pasaules pilsētu attēlotas ar precizitāti līdz mājām.
19
Vai dati tiek saglabāti, ja mobilo sakaru operatora signāls pazūd?
Ja signāls pazūd, tad GSM dati turpina ierakstīties aprīkojuma energoneatkarīgā iekšējā atmiņā, atjaunojoties signālam atmiņas saturs tiek nodots uz serveri.
20
Cik bieži rodas traucējumi sistēmas darbā?
Traucējumu sistēmas darbā praktiski nav, strādā kā pulkstenis.

Profilaktiskie darbi uz servera tiek veikti reizi mēnesī nakts laikā un nepārsniedz vienu stundu. Dati no klienta monitoringa termināļiem netiek pazaudēti.

Viss aprīkojums pirms uzstādīšanas uz klienta transportlīdzekļa obligāti tiek testēts.
21
Cik ātri tiek novērsti tehniski traucējumi?
Daudzas problēmas var atrisināt attālināti. Šādā gadījumā – visu diennakti bez brīvdienām vienas stundas laikā. Bet, ja tādas iespējas nav, mūsu speciālisti atbrauks pie jums 1-2 diennakts laikā no pieteikuma saņemšanas brīža.

Tehniskais atbalsts

P-Sv 09:00 - 21:00
Tālr: +371 25710377
E-pasts: a.voskoboiniks@tomware.lv

„TrackPro” lietotājiem tehniskas palīdzības sniegšanai eksistē tehniskā atbalsta dienests. Uzstādīšanas un apmācības nodaļas pieredzējuši speciālisti vienmēr sniegs Jums tehnisko palīdzību un konsultācijas dažādos jautājumos:

  • Patēriņa devēju, līmeņa devēju, terminālu, autonomo skaitītāju uzstādīšana, konfigurācija un ekspluatācija
  • Datu nolasīšana no borta termināļiem „TrackPro”
  • Datu un nofiksēto notikumu analīze
  • Darbs ar programmatūru

Garantijas apkope

Garantijas saistību izpildi nodrošina reģionālie servisu centri. Lai saņemtu garantijas pakalpojumus nepieciešams aizpildīt reklamācijas aktu.

Garantija neattiecas uz produktiem šādos gadījumos:
  • Mehāniskie bojājumi (ieskaitot nejaušus)
  • Defekti, kas iegūti neoriģinālu rezerves detaļu izmantošanas dēļ, kā arī apkalpošanas, remonta vai aprīkojuma modifikācijas rezultātā privātpersonas vai organizācijas, kurām nav Servisa centra licences
  • Defekti, kas radušies ekspluatācijas, transportēšanas vai glabāšanas noteikumu un nosacījumu neievērošanas gadījumā